lördag 20 mars 2010

Besök hos frissan

Har idag varit i Trollhättan hos min frissa. Började för några år sedan gå hos henne och det har jag fortsatt med även om det är ca 7 mil för mig dit(måste betyda att jag är nöjd=). Brukar ta det en dag när jag är helt ledig och passa på att göra andra saker samtidigt. Idag åkte jag till köpcentret i Trollhättan som heter Överby och gick en stund. Fick köpt en tunika på Esprit och en schal på Accecoarer. Hos frissan blev håret ca 2 cm kortare och slingorna ifyllda så det blev inte så stor skillnad=)




När jag väntade på tåget hem satte jag mig på en bänk och läste tidningen "Baka" som jag precis hade köpt. Fick en massa inspiration av att baka med surdeg så det ska jag nog ta och göra en dag. Fanns även en massa goda kakrecept som jag oxå blev sugen på att prova! Köpte även en Loka med ny smak, Päron och krusbär. Riktigt god precis efter man öppnat den men ju mer kolsyran försvann ju mer smakade den som en piggelin. Lite tråkigt... Men kanelbullen var väldigt god!!






1 kommentar:

  1. Låter som en väldigt trevlig dag. En sån dag borde man ha lite då och då :)

    SvaraRadera