måndag 12 april 2010

Pimp my Bike!!



Idag har Mr S varit så snäll och satt på en korg på min cykel!! Förstår inte hur jag har klarat mig utan den. Så himla praktist!!


Har idag varit med om dagens i-landsproblem: Stod och väntade på bussen som jag brukar efter jobbet och det gör även en skolklass på ca 15 personer. När bussen kommer och dom går på först så ska alla betala med visakort! Och för varje person tar det mellan 1 och 2 minuter! Detta betydde att det tog ca 20 minuter innan bussen kunde lämna hållplatsen! Men jag hetsade inte upp mig för det, jag stod lugnt kvar och väntade i solen och passade på att få lite färg i ansiktet! Nytta med nöje=)






3 kommentarer:

  1. oj, va lång tid att vänta. Jag hade nog inte klarat av att inte hetsa upp mig över det. bra gjort av dig. Undrar just vad busschauffören kände..

    SvaraRadera
  2. Så bra med korg förresten! Jag ska införskaffa en snart jag med.

    SvaraRadera
  3. Jag har tagit första premiärturen med cykel idag. Gick snabbt till jobbet och jag var sen :) Jag hade nog blivit stressad av kön men det hjälper ju inte. Skönt att det var solsken.

    SvaraRadera