söndag 3 april 2011

Suprise!!!

Nu blev ni allt överraskade att det uppdateras här på bloggen... Inte allt för ofta det händer=) Men nu har jag för en gång skull fått fram kameran när det händer något! I helgen har jag varit på hemlig resa med familjen! I fredags visste jag inte vart jag skulle, bara att jag skulle följa väg 180 från Borås och då mot Alingsås och det var där vi hamnade! På Grand Hotell! En jättetrevlig helg!! Alla uppställda för fotografering!! På väg till restaurangen som vi skulle äta på. Potatismagasinet hette restaurangen. Allt var väldigt gott. Jag började med en skagenröra på mandelpotatis. Mycket gott!! Amanda var med på restaurangen och höll oss sysselsatta, det lilla bustrollet=) Förrätten !

2 kommentarer:

  1. Ja det var verkligen en rolig överraskning! Jag visste inte att ni varit iväg. Kul! Hoppas din fot är bättre. Kram

    SvaraRadera
  2. Ja vilken överraskning för det var ju ett tag sedan :) Du hängde med bra i Alingsås trots den onda foten.

    SvaraRadera