lördag 5 september 2009

Stickningen....


Nu när jag har varit hemma några dagar och inte har haft något att göra så kom jag på att jag har en stickning jag började på för typ två år sedan...


Det ska bli en långärmad tröja med raglan och ränder i färgerna grått och lila. Dom i garnaffären sa att den inte skulle vara så svår, men det kan jag tyvärr inte hålla med om. Jag har gjort så mycket fel och har tagt upp så många gånger!


Men nu ska jag ge den en chans till!


Fick börja med att trassla upp allt garn som hade trasslat till sig i korgen under dessa två år=)


Nu håller jag på att göra andra armen!
Får se om den blir klar nån gång!!!:)

2 kommentarer:

  1. Lycka till med tröjan! /Annika

    SvaraRadera
  2. När jag var liten älskade jag att trassla upp garnnystan.

    Vi var öppväxta med garnnystan i varenda skrubb.

    Men sticka har jag aldrig haft tid att lära mig.

    Lycka till Mvh Hantverkskillen:)

    SvaraRadera