söndag 3 oktober 2010

Slappsöndag

Idag har varit en sån skön söndag!! Fick först sovmorgon vilket var väldigt längesedan. När man går upp 05.45 varje dag blir sovmorgon till 08.30 väldigt länge även om det är ganska tidigt att gå upp halv 9. Men då blir dagen lång och man hinner med så mycket. Idag har jag haft en shoppingdag och varit på backaplan och shoppat lite. Blev en pyamas från h&m, träningströja från stadium och ett par örhänge från Glitter. Har också varit på en blomsteraffär nära mig som heter "blommorna hos Louise". En fin affär som inspirerar!! Så jag köpte lite smågrejer och gick hem och gjorde mina egna blomsterarrangemang=)


Jag planterade i min iittala skål som hag har haft stående som jag inte har vetat vad jag ska göra med.


Ikväll hade jag tänkt baka något gott! Får se vad det blir=)





1 kommentar:

  1. Låter som en trevlig dag. Själv har jag städat 10 timmar både lördag och söndag. Nu är det bara fönstren och tapetseringen kvar. På tisdag kommer S flyttlass.

    SvaraRadera