fredag 23 juli 2010

Gamla minnen och nya bekantskaper=)




"Städade" bland mina gamla mail häromdagen och hittade detta kort från 1999! alltså 11 år sedan. Här rider jag då den hästen jag hade på foder, Zeb. Känns som igår:)


Ikväll ska jag till Ullevi i Göteborg och se Pink!! Ska bli så kul!






Häromkvällen när vi grillade så blev vi bjudna på rödvin som Annika och Magnus hade köpt när dom var på semester i Bornholm. Vinet kom därifrån! Det var en jättegott vin som passade väldigt bra till köttet vi åt, som var struts och känguru!! Väldigt möra köttbitar! Bilden visar strutsen som vi marinerade i basilika, soya, citron och vitlök. Mycket gott och annorlunda=)






1 kommentar:

  1. Åh vilken glad överraskning att bloggen är igång igen! Vilken härlig semester du har, kunna baka kakor varje dag skulle jag också vilja. Den är väl inte slut än heller? Och en bättre passare kunde Amanda inte fått. Hoppas det var bra på Pink igår. Vi ses om några timmar!

    SvaraRadera