måndag 11 januari 2010

Ny vecka!

Måndag idag och ny vecka har dragit igång med allt vad det innebär=) klockan ringde 05.45 imorse och det var dax att bege sig till jobbet efter nästan 3 veckors ledighet. Kul att tfäffa alla arbetskompisar igen och det var snabbt glömt att man har varit ledig...


I helgen var jag i Lysekil på dop till min systerdotter. Jag var fadder och var lite nervös att hon skulle börja skrika i kyrkan men hon skötte sig exemplariskt!!!



Jag gjorde tårtorna som vi skulle äta efter dopet. Innehållet i tårtorna var jordgubbsmousse och chokladmousse mellan tårtbottnar och ovanpå ett tårtlock som jag garnerade med olika blommor och andra saker. Jag tyckte den blev riktigt fin!


Resultatet! Vad tycks?!

6 kommentarer:

  1. Tårtårna var sååååå supergoooda. Och vilken fantastisk garnering.

    SvaraRadera
  2. grymt snygga!!
    och kul att du bloggar så jag kan kolla va du pysslar med =)
    //kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Jättefina verkligen! Chokladmoussen var särskilt god :)

    SvaraRadera
  4. Tack för hjälpen!!! /Annika & Magnus

    SvaraRadera
  5. tårtorna var fina och jätte goda anna

    SvaraRadera