lördag 9 januari 2010

Två fröknar....

Välkommen in!!
Imorse satte jag mig i bilen tillsammans med några vänner och begav oss mot Lysekil, min systerdotter ska döpas imorgon. Strax innan färjan till Lysekil, i Rotviksbro, ligger en jättemysig inredningsaffär och cafe som heter "Två fröknar". Idag när solen lyste fantastiskt fint, temperaturen visade - 17,5 grader och det var alldeles fullt av snö var det om möjligt ännu finare! På insidan är det väldigt trångt och välfyllt=) Absolut värt ett besök!


Baksidan av "Två fröknar"



Fina skålar jag hittade i affären men jag köpte den inte... Ångrar mig lite nu=)





1 kommentar:

  1. Vilket ljuvligt väder det var. Jag ångrar också lite att jag inte köpte något för det fanns så mycket fint. Vi får åka dit snart igen! Då får vi fika där också :)

    SvaraRadera