söndag 14 februari 2010

Alla hjärtans dag=)



Idag har det blivit en god middag!

Lammrostbiff med pressad potatis och sugersnaps och körsbärstomater!


Har även varit på stan en bra stund idag. Gick i så många affärer så jag är helt slut i benen=) Mr S var oxå med och jag var helt imponerad att han orkade gå med utan att klaga en enda gång!=)

Kanske var det den goda fikan vi tog efter en stund?!

Vi gick till mitt favoritfik i Göteborg, Ahlströms. Det är göteborgs älsta och startade 1901 och dom serverar väldigt goda tårtbitar och andra läckerheter!! Men en semla fick det bli idag!


Vad jag shoppade får jag visa mer av imorgon! Håll utkik!!

3 kommentarer:

  1. Skulle gärna varit med och fikat / P

    SvaraRadera
  2. Såg på Torp idag att vårkläderna kommit, härliga färger var det. Semlan ser god och hemmagjord ut, gott :)

    SvaraRadera
  3. Inget går upp mot en shoppingrunda i Göteborg.

    Umeå.

    SvaraRadera