lördag 27 februari 2010

Äntligen Helg!!

Alltid lika skönt när man kommer hem från jobbet en fredagkväll och ska vara ledig hela helgen!! Igår blev det ganska sent för mig, kom hem vid 7-tiden. Då hade Mr S förberett med hamburgare och pommes strips. Mycket gott=) Brödet var särskilt gott, det kallades GI-bröd. Så det var både gott och nyttigt!



Såhär ser det ut nu utanför huset... Bara en massa slask och jätteblött!! Gäller att ha på sig vattentäta skor. För det kommer nog ta ett tag innan allt det här är borta!
När jag kom hem igår låg den här tidningen på bordet. Jag fick en prenemuration av den i julklapp av min syster. I detta nummret handlade det mycket om påskmat, det är inte så långt kvar tills det är påsk. Tiden bara rinner iväg...


Ikväll är det ju melodifestival igen, så det blir att bänka sig framför tv´n kl 20:00.
Ha en trevlig helg allesammans!!

2 kommentarer:

  1. Kan inte Simon laga den goa tallriken till mig nästa gång han kommer till Lysekil.

    SvaraRadera
  2. Slask här också. Jag har köpt en påskkyckling på Brastads köpcentrum idag, jättesöt. Han är duktig mr S. Hälsa honom :)

    SvaraRadera