tisdag 16 februari 2010

Fettisdagen snart slut....


Idag är det ju fettisdagen och på jobbet skulle det bjudas på minisemlor för alla våra lunch och konferensgäster! Alltid svårt att beräkna men jag chansade óch gjorde 120 stycken. Tänkte att det gör ju inget att det blir över=)
Men när lunchen var slut hade vi 5 stycken kvar!! Vilken tur jag hade att det inte kom fler gäster=)



När jag kom hem hade jag fått min receptbok jag har beställt från aftonbladets webshop. Dom samarbetar med Tasteline och ger ut receptböcker som man kan köpa med tidningen vissa onsdagar. Jag hade missat just denna om småkakor så jag gick in på www.shop.aftonbladet.se och beställde den. Nu kostade den bara 10:- ( plus frakt oxå=) Fanns en hel del roliga recept jag är sugen på att pröva!!




1 kommentar:

  1. Oj så mycket semlor. Blev semlor här också, från Brastads bageri.

    SvaraRadera