söndag 7 februari 2010

Semestern slut...

Har inte varit några nya inlägg på bloggen på en hel vecka! Det är för att jag har varit en vecka i Sälen och åkt skidor och haft det sååå bra!!


Första dagen vi kom upp var det -20 grader men ändå blå himmel. Men det var de enda vi såg av himmlen på nästan hela veckan.... Det var ett väldigt snöoväder! Backarna var inte dom lättaste att ta sig ner för=) Stora snövallar överallt. Men ändå lyckades jag ta mig ner för även en svart backe!



Nu när vi kom hem sent igår kväll väntar en dag med mycket tvätt=) Bara att sätta igång!


När jag kom hem stod det en lapp på bordet att jag skulle titta i kylen, där låg dessa underbart goda macrones med citronsmörfyllning! Susanne hade varit snäll och vattnat mina blommor och samtidigt lagt dom där! Tack tack!!

2 kommentarer:

  1. Så härligt det ser ut. Fin bild. Glömde fråga hur jackan var. Hoppas bra. Kakorna ser goda ut, mums :)

    SvaraRadera
  2. varsågod! Kul att du gillade dom. Vi ses imorgon :) Då vill jag höra mer om resan!

    SvaraRadera